استخدام شرکت کروز؛ با این شرکت بیشتر آشنا شوید

rahnamaestekhdam
6 min readAug 15, 2021

نفر پرسنل دارد ولی چشم‌اندازهای گسترده‌تری را دنبال می‌کند. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف مرتبط با صنعت، به ویژه رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی صنایع می‌توانند با پر کردن فرم استخدام شرکت کروز، درخواست همکاری خود را برای این سازمان معتبر، ارسال کنند.

معرفی شرکت کروز

شرکت صنایع تولیدی کروز با نام انگلیسی Crouse در سال ۱۳۶۱تأسیس شد و کارش را با ساخت کلید و سوئیچ لوازم خانگی شروع کرد. کروز در سال ۱۳۷۱ با ساخت انواع کلید‌ها و سوئیچ‌های خودرو، وارد صنعت خودروسازی شد و تا به امروز رفته رفته قطعات پیچیده‌تر خودرویی را وارد بازار کرده است. شرکت‌های ایرانخودرو، سایپا، رنوپارس، پارس خودرو، گروه بهمن و کروز پلاس از جمله مشتریان شرکت کروز هستند.

با اینکه کروز در ابتدای کارش تنها قطعات الکترونیکی و کنترلی خودرو تولید می‌کرد، امروز می‌تواند تقریبا تمامی قطعات مکانیکی مورد نیاز در ساخت یک خودرو را تولید کند. این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی روی بخش تحقیق و توسعه انجام داده و اگر به کار پژوهشی در حوزه‌ی خودرو علاقه دارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما فرم استخدام شرکت کروز را پر کنید.

یکی دیگر از اقدامات مثبت این شرکت، به کارگیری بانوان در بخش‌های مختلف تحقیق، توسعه و تولید محصولاتش است. تعداد زیادی فرصت شغلی بسیار خوب برای خانم‌های فارغ‌التحصیل در رشته‌های مهندسی مکانیک خودرو، مهندسی برق و مهندسی صنایع در شرکت کروز وجود دارد. شرکت crouse در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰۰ نفر پرسنل دارد و هدف اصلی‌اش تأمین قطعات و سیستم‌های باکیفیت و مطمئن به منظور برآورده کردن نیاز صنایع داخلی کشور و ورود به بازارهای صادراتی خارجی بوده است.

شرکت کروز در حال حاضر دارای یک کارخانه در جاده‌ی قدیم کرج، یک کارخانه در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج و یک کارخانه در کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص کرج است. این شرکت در بسیاری از شهرهای ایران دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

محصولات تولیدی کروز

صنایع تولیدی crouse قطعات موردنیاز خودرو مثل دسته فرمان، قطعات برقی، ضبط خودرو، کاتالیست و … را تولید می‌کند و این قطعات را در اختیار شرکت‌های معتبری چون ایران‌خودرو، سایپا، رنو پارس، بهمن خودرو، پارس‌خودرو و … قرار می‌دهد.

محصولات اصلی این گروه تولیدی عبارت‌اند از:

· انواع سوئیچ

· قطعات تزئینی

· قوای محرکه

· داشبورد و سپر

· چراغ

· سنسور و کویل

· سیستم تهویه

· اگزوز و کنترل آلایندگی

· دسته سیم

· نشانگر و مالتی مدیا

· تعلیق و ترمز

· ایربگ و ایمنی

· آینه

· کنترل بدنه و حفاظت

· فرمان

· بلوک سیلندر

همکاران کروز

بزرگ‌ترین تأمین‌کننده قطعات خودرو در ایران نقش مهمی در عملکرد و برآورده کردن نیاز شرکت‌های خودروسازی دارد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی برای تأمین قطعات موردنیازشان با کروز همکاری می‌کنند. برخی از مشتریان بزرگ این شرکت عبارت‌اند از:

· گروه صنعتی ایران‌خودرو

· شرکت سایپا

· شرکت پارس‌خودرو

· شرکت رنو پارس

· گروه خودروسازی بهمن

· شرکت کروز پلاس

موقعیت‌های شغلی در شرکت کروز

این شرکت وظیفه تولید و تأمین قطعات موردنیاز خودرو را بر عهده دارد؛ بنابراین فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط مثل مهندسی مکانیک و مهندسی برق و الکترونیک می‌توانند در مشاغل و پست‌های مختلف در این شرکت مشغول به کار شوند. علاوه بر این، این شرکت در زمینه‌های تولیدی نیز همواره به استخدام کارگر ساده و کارگر خط تولید نیاز دارد. مشاغلی مثل برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر نیز جزء موقعیت‌های مورد نیاز استخدام کروز، این گروه قطعه‌سازی بزرگ ایرانی هستند. ساعت کاری شرکت کروز دارای ۳ شیفت کاری ۷ تا ۱۵، ۱۵ تا ۲۳ و ۲۳ تا ۷ است. پیش از ارسال رزومه، از شما خواسته می‌شود تا شیفت کاری خود را انتخاب کنید.

استخدام مهندس مکانیک

شرکت کروز با توجه به زمینه فعالیتش همیشه به تخصص و مهارت‌های مهندسین مکانیک نیاز دارد و آگهی‌های استخدام مهندس مکانیک را در جاب ویژن منتشر می‌کند. تسلط بر نرم‌افزارهای طراحی مثل SOLIDWORKS و CATIA و آشنایی با شبیه‌سازی عددی به کمک نرم‌افزارهایی مثل FLUENT, ABAQUS و ANSYS با توجه به گرایش تحصیلی ازجمله شرایط موردنیاز برای همکاری با این شرکت است.

همچنین حداقل سال سابقه کار مرتبط و ارائه کارت پایان خدمت ازجمله شرایط لازم برای استخدام شرکت کروز است. با بررسی آگهی‌های استخدام شرکت کروز متوجه می‌شویم که این شرکت برای مشاغل مکانیک تمایل به استخدام آقایان دارد.

استخدام مهندس برق

مهندسی برق نیز یکی از مشاغل پر تقاضا در این شرکت است و در زمینه‌های مختلف و تولید قطعات مختلف خودرو به تخصص این افراد نیاز است. طراحی، شبیه‌سازی و پیاده‌سازی مدارها و سیستم‌های فرکانس بالای خودرو، طراحی مدارهای مجتمع، شبیه‌سازی ، پیاده سازی و ساخت و آشنایی کامل با بلوک‌های مختلف مداری آنالوگ و دیجیتال، آشنایی با فرآیند طراحی و ساخت مدارهای مجتمع از طراحی سیستمی تا تولید محصول و توانایی تحلیل و استخراج مشخصات مداری و سیستمی از استانداردهای الکترونیکی از جمله وظایف و مسئولیت‌های مهندس مکانیک در این شرکت است. البته با توجه به عنوان شغلی وظایف و مهارت‌های موردنیاز متفاوت خواهد بود.

شرکت کروز فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق را در اولویت جذب قرار داده است. همچنین تسلط بر زبان انگلیسی و سابقه کار مرتبط ازجمله شرایط استخدام شرکت کروز هستند. جنسیت نقش چندانی در احراز این موقعیت‌های شغلی ندارد و هم خانم‌ها و هم آقایان در صورت داشتن مهارت و تخصص لازم می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی مهندسی برق، رزومه ارسال کنند.

استخدام برنامه‌نویس، دولوپر و کارشناس علوم کامپیوتر

گروه تولیدی کروز علاوه بر بخش تولید، برای بخش‌های دیجیتال خود به استخدام برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده هم نیاز دارد. توسعه اپلیکیشن های موبایل، وب‌سایت و طراحی و توسعه نرم‌افزارهای مختلف از جمله نیازهای این شرکت صنعتی هستند. برنامه نویسان مسلط به زبان‌های مختلف کد نویسی مثل C++، C#، دولوپر اپلیکیشن و کارشناس سخت‌افزار می‌توانند با بررسی موقعیت شغلی این شرکت و بررسی شرح وظایف و شرایط استخدام، برای این شرکت رزومه کاری ارسال کنند.

جمع‌بندی

شرکت تولیدی و قطعه‌سازی کروز یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان قطعات خودروسازی ایران است که از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با گسترش فعالیت‌ها و محصولات خود اکنون نیاز بسیاری از شرکت‌های خودروسازی مشهور مثل ایران‌خودرو، سایپا، گروه بهمن و رنو پارس را تأمین می‌کند.

این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰۰ پرسنل و نیروی کار دارد و با گسترش روزافزون فعالیت‌های خود، همواره به جذب و استخدام نیروی کار متخصص نیاز دارد. مشاغل مرتبط با خودروسازی مثل مهندسی برق و مهندس مکانیک می‌توانند موقعیت‌های شغلی مناسبی در این شرکت بزرگ پیدا کنند و مشغول به کار شوند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت استخدام جاب ویژن، برای فرصت‌های استخدام شرکت کروز رزومه بفرستید. در صورتی که شرکت کروز در حال حاضر، آگهی استخدام در جاب ویژن نداشته باشد، می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت و پر کردن فرم استخدام شرکت کروز درخواست استخدام خود را به واحد منابع انسانی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی داخلی قطعات خودرو، بفرستید.

به دلیل اعتبار و موفقیت این شرکت، کارجویان زیادی تمایل به استخدام و کار در این شرکت بزرگ تولیدی دارند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شرکت کروز را به شما معرفی کنیم و در مورد تاریخچه، زمینه فعالیت، بخش‌های مختلف و موقعیت‌های استخدام شرکت کروز با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا این شرکت را بیشتر بشناسیم.

--

--

rahnamaestekhdam
0 Followers

راهنمای جامع کاریابی و استخدام